Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006

ΒΑΡΕΘΗΚΑ

στην Candyblue

Ξαπλωμένη ώρες στο κρεβάτι με κλειστά παράθυρα και τραβηγμένες κουρτίνες χωρίς θόρυβο ούτε την ανάσα μου καν και βυθισμένη στη μπαμπακένια νάρκη μπλεγμένη με σωματικά down φοβερά –σαν θάνατος- χωρίς πόνο ή αγωνία σχεδόν χαρούμενη παρόλο νεκρή ήχος κανείς ομίχλη μόνο που κατεβαίνει το κουδούνι έπεσε σαν βόμβα μες στο μυαλό. Μπαμ! Τινάχτηκε στον αέρα η επισφαλής ισορροπία μου. Ο άνθρωπος που μου αποκάλυψε η πόρτα, ήταν ο τελευταίος που θα μπορούσε να υπάρχει. Ήμουν εγώ, απέναντί μου, καταματωμένη, εύθραυστα ημίγυμνη με ξεσκισμένα ρούχα μαλλιά κομμένα άτακτα κοντά με ξεραμένα πάνω στα ρουφηγμένα μάγουλα κλάματα και τρέμοντας. Μπήκα μέσα παραπατώντας και σκοντάφτοντας σε μαξιλάρια και εταζέρες και μου είπα «είναι πολύ άγρια και αφιλόξενα εκεί έξω και οι άλλοι δεν με συμπαθούν μη με ξαναβγάλεις μοναχή μην με ξαναδιώξεις γιατί θα είναι η τελευταία θα χαθώ και τι θα κάνεις μοναχή στη ζωή χωρίς εμένα, χωρίς εμένα που είμαι εσύ κι εγώ κι αν χαθώ θα φύγεις κι εσύ για πάντα ή θα μείνεις κουλή και άλαλη».
Είναι κάτι ατμόσφαιρες έτσι περίεργα κοφτερές έτσι επικίνδυνα τραχιές από γυαλόχαρτο φτιαγμένες. Είναι τότε που περιμένεις και δεν έρχεται και από τα νεύρα που τεντώνονται σαν χορδές τόξου μεταπηδάς σε μια κτηνώδη ηρεμία και μετά σκέφτεσαι σχέδια εκδίκησης και νιώθεις ότι αυτή η αναμονή σε καψουρεύει περισσότερο. Έτσι που λες, μια ζωή στο περίμενε. Περίμενε τον γκόμενο, περίμενε τα φράγκα, περίμενε την αναγνώριση, περίμενε το πράμα, περίμενε την έμπνευση, περίμενε τις συνθήκες, περίμενε τον θάνατο. Βαρέθηκα μ’ ακούς; ΒΑΡΕΘΗΚΑ. Βαρέθηκα την αναμονή που με σκοτώνει, βαρέθηκα τις συνθήκες που πάνε να γίνουνε και δεν γίνονται, βαρέθηκα τον κόσμο που μπαίνει ξαφνικά στο ταξίδι μου και το γαμάει, βαρέθηκα τις ανούσιες καταστάσεις με κοινό παρανομαστή τη μιζέρια, βαρέθηκα να παραμονεύω την ευχαρίστηση και το ατέλειωτο κυνηγητό για EXITANTS, βαρέθηκα να μην είμαι αλλά να προσαρμόζομαι στις ανάγκες για να μην χαθώ.
Αχ καρδιά μου που πονάς
και χίλιους σταυρούς σηκώνεις
χρυσούς και αργυρούς και ξύλινους
με δίχως σταυρωμένο
άνοιξε τα μάτια σου
τα διπλοσφαλισμένα
και κοίτα δες και ρούφηξε
όλη τη σπαραχτική ομορφιά
του ήλιου που αργοσβήνει
σαν πόνος στα μάτια του παιδιού
που τους πύργους του στην άμμο
χαλάσαν βάρβαρα πόδια
ανθρώπων που ποτέ
πύργους στην άμμο δεν έφτιαξαν
ή κι αν φτιάξανε
τι φρίκη
το ξεχάσαν

8 Comments:

At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 4:07:00 μ.μ., Blogger candyblue said...

τι τρέχει με σένα;
Γιατί μου αφιέρωσες αυτό το εξαίρετο δειγμα ψυχής;


Γιατί σε μένα και όχι σε σένα...
Μπορώ να κάνω κάτι εγώ;

 
At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 4:14:00 μ.μ., Blogger candyblue said...

σου απάντησα και σε ένα παλαιότερο ποστ..με ρώταγες κάτι για την γιαγιά μου..


Αλήθεια τι είσαι...;
αγόρι ή κορίτσι;

 
At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 4:20:00 μ.μ., Blogger candyblue said...

Φοβάσαι να σχολιάζεις αυτά που τόσο σου αρέσουν όπως λες;Δεν σε έχω δει ποτέ(πέρα απο μια και μοναδική φορά στο commentologio μου)
Αν δεν είχα το statcounter δεν θα έβλεπα ποτέ, πότε μπαίνεις και πότε βγαίνεις...δεν θα έβλεπα ποτέ την αφιέρωση(στην candyblue)
Δεν σου κρύβω ότι με σάστισε αυτη η κίνηση...
Γιατί άραγε να φοβάσαι τόσο να εισαχθείς μέσα στον κόσμο μου, αν ζεις ήδη εκεί καιρό?

 
At Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006 7:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γλυκιά μου μην φοβασαι..Κανε παντα αυτο που σου αρεσει χωρις να το σκεφτεις ιδιαιτερα..Εξαλλου ουτε και οι αλλοι σκεφτονται εμας οταν ξαφνικα βουτανε στουσ ηρεμους ωκεανους μας και απλα κανουν κυκλους..Χτισε,ζησε,αγαπα,χαμογελα...

 
At Τετάρτη, Νοεμβρίου 29, 2006 5:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

As a veteran of Somalia, Bosnia, Kosovo, Afghanistan and Iraq...over these last few months...I've wondered to myself, "Is it possible to reduce the amount of hatred and violence in our world?"

Last week, before going to sleep, I began asking myself a lot of WHAT IF questions.

The central theme behind my thoughts are neither anti-war or pro-religion. My words are not meant to inspire scenes of flag-burning or political protest signs. Sadly, I realize that sometimes a lasting Peace means war.

However, unless someone and everyone start talking about the idea of Peace...

Even if it's just for two short minutes...

It's possible that an unstoppable firestorm of hatred may one day burn its way across our entire planet.

Instead of pointing out those differences which separate mankind...

It's my hope that the humanity within all of us will somehow prevail...

Even if it's JUST FOR TWO SHORT MINUTES...

See link: http://just-one-day-of-peace.blogspot.com/

If you write a passage about what PEACE means to you, I'll build a simple BLOG page featuring your words and images.

 
At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2010 4:43:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Για όσους ξέρουνε αυτό το χειριστικό πρεζάκη με τα φραγκα και την άνεση κατέστρεψε το παύλο, αυτή η γκόμενα με τη μεγάλη μύτη που βάραγε ασύστολα αλά είχε τα λεφτά του μπαμπα να τη στηρίζουν, και τι έκανε τόσα χρόνια μέχρι να πεθάνει στα 45, τίποτα, βάραγε με τις ευλογίες των φράγκων που είχε, και μετά πήηγε και γαμιόταν με το βανδόρο στη κέρκυρα...ζωή χαρισάμενη χωρίς να δουλέψει μια μέρα στη ζωή της, κανονική καρ-γιόλα που τη πίστεψε ο παύλος για να τον γαμήσει. Ας αναπαύτε εν ειρήνη, δεν άφησε τίποτα πίσω παρά ένα κακομαθημένο πρεζάκι μουνή και ανάξιο. Αντε και γαμήσου Καρ-γιόλα, για μας που ξέρουμε ήσουνα ένα κακομαθημένο χειριστικό σκατό, ευτυχώς έφυγες νωρίς για΄τι βάραγες με τα λεφτά του μπαμπά. Ασήμαντη.

 
At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2010 4:53:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ήμουν σκληρός για μια γυναίκα που μας έχει αφήσει, κα λυπαμαι, αλλά ήταν όντως καρ-γιόλα και κατέστρεψετο παύλο, ένα ασήμαντο πλάσμα που δεν έκανε τίποτα παρά να βαράει με τα φράγκα της οικογένειάς της...και από που τα βγάλανε αυτοί....από την ίδια πούστικη φάρα. Γιόλα κοιμήσου γλυκειά μου, και αναπαύσου εν ειρήνη, αλλά στη ζωή ήσουνα μεγάλη καριογόλα, να σ αναπαύσει ο κύριος που συγχωρεί

 
At Τρίτη, Ιουλίου 19, 2011 2:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ηταν τοσο καργιολα οσο λες φιλε ανωνυμε?
οχι οτι διαφωνω στο οτι ειχα γκαβατζες αλλα τοσο χυμα τυπος?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home