Σάββατο, Οκτωβρίου 21, 2006

Λόγια ενός κοριτσιού που κουνήθηκε

«Ο Κέρουακ είναι ένας εξαίρετος κύριος που μεταξύ άλλων έχει πει Yes Sir! Life finally gets tired of Living. Εγώ είμαι η ζωή. Κυριολεκτικά και αυτοπροσώπως λαμβάνω την τιμή να σου παρουσιαστώ. Είμαι η ζωή και ως ζωή, κουράστηκα αυτή καθαυτή την ύπαρξή μου. Γαμώτο, δεν έχω καν το προσόν της χειμερίας νάρκης!
Έχω όμως μία επιλογή απόλυτα προσωπική και αυτόνομη. Το να βάλω, όποτε εγώ θέλω κι όπως εγώ θέλω ακριβώς, σαν θεατρική παράσταση υψίστου τραγικού κάλους, το Point Final.
Ως τότε, διασκεδάζω τη θλίψη υπακούοντας στον κλασικό νόμο της δράσης αντίδρασης: Ό,τι με συντρίβει, το συντρίβω. Ό,τι με απειλεί, το απειλώ. Ό,τι με λατρεύει, το λατρεύω. Όπως εσένα.»

Αυτά μου έλεγε μια ζαβολιάρα όταν παίζαμε τα "στρατιωτάκια ακούνητα κι αγέλαστα" στο μεγάλο παιχνίδι της ζωής. Δεν ξέρω τι απέγινε γιατί έκανα την βλακεία να πω πως κουνήθηκε κι έτσι να την κερδίσω.

1 Comments:

At Σάββατο, Οκτωβρίου 06, 2007 9:54:00 μ.μ., Blogger Aris Grandman said...

Στην αρχή σκέφτηκα να στείλω αντί για σχόλιο, ένα ποίημα (δεν είμαι κανένα ψώνιο ποιητής, τυχαίνει να είμαι συγγραφέας). Έτσι σαν δώρο. Επειδή θυμήθηκα τον αγαπημένο Τζακ Κ. επειδή θυμήθηκα τον Παύλο Σ. (με την Κατερίνα Γώγου υπήρξαμε πολύ στενοί φίλοι), επειδή αναφέρεις την αγαπημένη μου Candy B. (τελευταία γνωριμία) επειδή έχεις ταυτόχρονα αισθητική και πολιτική αίσθηση των πραγμάτων. Νιώθω καλά με φωνές σαν τη δική σου. Ευχαριστώ. Πάω τώρα να σε κάνω λινκ στα blogs μου (badpupil.blogspot.com και ideawild.blogspot.com). Αν μπεις θα καταλάβεις γιατί με συγκίνησες. Έτσι νομίζω.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home