Παρασκευή, Αυγούστου 08, 2008


ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΝΤΑΛΟΥΚΑ
Θα κυκλοφορήσει σύντομα

Απόσπασμα από το βιβλίο….




Τα χρόνια κύλησαν σαν σταγόνες νερού στα κίτρινα του φθινόπωρου φύλλα κι όμως, την βλέπω ακόμη.
Αυτή είναι. Η Γιόλα, το μαύρο κορίτσι που έριχνε μπουνιές στον αέρα. Σκυφτή, ν’ αποφύγει το φόβο.
Από την αρχή με τον Παύλο, προειδοποίησε τον εαυτό της. «Μόνον σεξ. Ορκίσου βλαμήθιο. Ειδικά μ’ αυτόν, απαγορεύονται οι αγάπες και τα λουλούδια!».
Εκείνο το απόγευμα, καθώς τον περίμενε, στάθηκε μπροστά στον καθρέφτη και μετά από ένα περιπαικτικό «τσα», μούντζωσε θυμωμένη στο γυαλί που δεν κράτησε τον όρκο. Σήκωσε το αγαπημένο της σκουλαρίκι, το ανκχ, αιγυπτιακό σύμβολο της ζωής, και το κρέμασε αργά στο αριστερό της αυτί. Ύστερα, θέλησε να βάλει περισσότερη μαύρη σκιά γύρω από τα μάτια, αλλά η ανάσα που έγινε ξαφνικά σπασμός, την ανάγκασε να πετάξει μακριά το μολύβι. Ακούμπησε τις παλάμες στο στήθος…

Love hurts, love scars
Love wounds, and mars any heart
Not tough or strong enough
To take a lot of pain…

Το τραγούδι της ήταν επίκληση στην χλωμή θεά Μνημοσύνη. Αυτή, που εισακούει τα πάντα, ήρθε σαν φευγαλέα σκιά, σαν ιδέα. Το κορίτσι που αισθάνθηκε την τρομερή παρουσία, συνέχισε το τραγούδι, κι η θεά λίγο- λίγο έπαιρνε την μορφή της, ώσπου εμφανίστηκε τρομερή, κρατώντας το σκήπτρο ξυράφι. Ήταν έτοιμη να ψιθυρίσει κοφτερά λόγια, όμως έμεινε σιωπηλή γιατί ακούστηκε το κουδούνι.

Η Γιόλα κινήθηκε αργά προς την πόρτα.
Ο Παύλος Σιδηρόπουλος μπήκε στο μεγάλο ρετιρέ και χαμογέλασε αμήχανα.
Την αγκάλιασε και τη φίλησε στο λαιμό. Της είπε «σ’ αγαπώ» τη στιγμή που εκείνη από μέσα της, τραγουδούσε…

I know it isn't true ,i know it isn't true
Love is just a lie, made to make you blue

Υπήρχαν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Εκείνος, ξανθός με γαλάζια μάτια, ήταν ένα χαρούμενο παιδί στα τριάντα. Εκείνη, μελαχρινή, στα είκοσι δύο της, φαινόταν θλιμμένη. Η αιτία για αυτό ήταν ο Φόβος, που την βάραινε με καθημερινό κλεφτοπόλεμο. Το κορίτσι, αισθανόταν πως κάποιος ξαφνικός θάνατος κάπου κοντά την έχει στημένη. «Φοράω ένα άσπρο φόρεμα…» έγραφε «…και κρατώ ένα τριαντάφυλλο, είναι λιακάδα και περνά…μια νεκροφόρα». Έτσι ζούσε ντυμένη πάντα στα μαύρα. Περιμένοντας την κατάρα, την πισώπλατη μαχαιριά, τον αστάθμητο παράγοντα να σκάσει εντελώς ξαφνικά σαν ποτήρι που κάνει μπαμ και θρυμματίζεται σε χίλια κομμάτια. Έτσι ζούσε. Σκυφτή, σκεπτική και σφιγμένη. Τι συνέβη και φοβήθηκε τόσο; Ένα τεράστιο σοκ, στην πολύ μικρή ηλικία, που η Λήθη προσπαθούσε να σβύσει, αλλά η σκληρή Μνημοσύνη, της το είχε χαράξει στο μέτωπο.
Ο Παύλος, ένας αμολημένος κανακάρης, έτρεχε ξέγνοιαστος να ξεπεράσει τον μύθο του οικογενειακού ήρωα και προπάππου του, Αλέξη Ζορμπά. Είχε κληρονομήσει κάτι από τον χαρακτήρα του θρυλικού λαδοπόντικα, τυχοδιώκτη, πότη, γυναικά κι αλήτη; Τα πάντα, ακόμα και την φημολογούμενη κουζουλάδα του Ζορμπά να κόψει το δάχτυλό του γιατί τον ενοχλούσε όταν έκανε κανάτια. Με την ίδια κουζουλάδα, ο Παύλος έγινε όχι κανατάς, αλλά ο νέος Ζορμπάς, ο Φρήκος .
Ο προπάππους, υπήρξε μεγάλος γυναικάς. Ο δισέγγονος, αισθανόταν ότι έπρεπε και σ’ αυτό να του μοιάσει. Για αυτό και παρηγορούσε αδιακρίτως, δεσποινίδες, χήρες, ζωντοχήρες και παντρεμένες λεβέντισσες. Όταν κάποτε ο Νίκος Τσιλογιάννης τον ρώτησε «που πας έτσι ντυμένος σαν γαμπρός;», απάντησε με μια προκλητική ειλικρίνεια «έχω ραντεβού με την γυναίκα σου!». Σε αυτή την περίπτωση, κοιμήθηκε με την γυναίκα χωρίς να μπει όμως και κάτω από την κουβέρτα του φίλου, αφού ο γάμος του Νίκου και της Λένας, από καιρό ουσιαστικά δεν υπήρχε. Φίλο που στόλισε πραγματικά με ωραιότατα κέρατα στο κεφάλι, ήταν ο Αλέξης Γκόλφης, ο οποίος όταν πληροφορήθηκε από την ίδια την ζωηρή σύντροφο, πως είχε τιμηθεί με το αξίωμα του κερατά, είπε το αμίμητο «ο Παυλάκης είναι καλλιτέχνης και συνεπώς αμοράλ». Ο Γκόλφης, υπήρξε ανεκτικός και καθόλου ζηλότυπος προς το επιρρεπές στα αφροδίσια θήλυ. Δεν ήταν ο μόνος. Οι περισσότεροι, κατά το πνεύμα των ημερών, προσπαθούσαν να γίνουν αμοράλ, όχι με την έννοια του ανήθικου, αλλά του αήθους. Οι μονογαμικές σχέσεις, ήταν η εξαίρεση, και έκαστος φίλος ή γνωστός, μπορούσε να ξαπλώσει στο κοινό της παρέας κρεβάτι, όπου όλοι οι καλοί χωρούσαν και όπου ειδικά ο Παύλος, είχε διαπρέψει, αφού δεν είχε αφήσει θηλυκιά γάτα.
Σήμερα, αυτές οι εικόνες, μας προκαλούν ένα γλυκό χαμόγελο, σαν τις παλιές παιδικές φωτογραφίες, που δείχνουν πάρτι και ξεσαλώματα του ασφαλούς παρελθόντος. Πίσω όμως, εκεί στον πραγματικό τους χρόνο, γίνονταν φόβος, καθώς στριμώχνονταν στο μυαλό της Γιολάντας. Γι’ αυτήν, η σεξουαλική επανάσταση, δεν είχε τίποτε ηρωικό, ήταν απλά μια καφρίλα. Πώς πέρασαν σαν αστραπή πάλι μπροστά της όλα αυτά! Την άλλη μέρα θα έφευγε για σπουδές στο Παρίσι. Έπρεπε να του πει να χωρίσουνε; Σταμάτησε να ανησυχεί. Δεν ήταν το τσιγάρο που την χαλάρωσε, αλλά η απόφαση που βγήκε σε δευτερόλεπτα μετά την επέμβαση της χλωμής Μνημοσύνης. Η θεά, αόρατη από τον Παύλο, έφερε το κορίτσι μπροστά στον μεγάλο καθρέπτη. Η Γιόλα είδε το βλαμήθιο ον τόσο μικρό και κουλό, που η αγανάχτηση ανέτρεψε το μαζοχιστικό καθεστώς της ερωτευμένης γυναίκας. Μεταμορφώθηκε σε τίγρη έτοιμη να χυμήξει πάνω στον δαμαστή της καθώς αυτός είχε το θράσος τώρα και τη ρωτούσε…
-Γιατί φεύγεις;
Όχι. Δεν θα απαντούσε σε αυτό το γιατί αντιπαραθέτοντας το άλλο γιατί της ρυτίδας στο μέτωπο, παράσημο της γαμοσχέσης της με τον Παύλο. Παρέμεινε λίγο σιωπηλή, μετρώντας την απόσταση από κείνον. Ύστερα, με όλο το βάρος της απόφασης, μίλησε σαν να του έφερνε τσαντιά στο κεφάλι
-Εδώ χωρίζουμε μεσιέ Πωλ. Υπάρχει άλλος. Γράφε μου τα νέα σου στην Αγγέλικα.

10 Comments:

At Τετάρτη, Μαΐου 20, 2009 8:26:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ Ο ΝΤΑΛΟΥΚΑΣ ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΚΟΥ Η ΑΛΙΘΗΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΛΗΞΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΣΤΟ ΠΕΡΕΙΘΩΡΙΟ ΕΝ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΡΙΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ?ΠΟΥ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ? ΤΟΣΟ ΚΥΝΗΓΙ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΑΣ

 
At Τετάρτη, Μαΐου 20, 2009 9:21:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΕΣΕΙΣ ΟΙ "ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ" ΤΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΠΙΛΩΝΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΝΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΕΓΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΝΟ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΑΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΛΕΓΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΛΛΙΤΕΝΧΗ ΝΑ ΜΑΤΩΝΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΨΥΧΗ ΓΙΑ ΤΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΑΥΛΟΣ "ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΥΠΕΡΧΟΥΝ ΒΟΥΝΤΟΥ ΚΟΥΚΛΕΣ (ΔΗΛΑΔΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΡΟΚΕΡ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ) ΠΟΥ ΘΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟΙ ΘΑ ΑΚΟΥΝΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΒΠΕΠΩ ΑΚΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΛΙΓΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΑΝ ΕΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΑΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΑΛΙΘΗΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΦΥΓΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΥΘΟΥΣ ΜΑ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΝ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΕΘΥΝΟΜΑΝΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΕΙΝΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΛΙΓΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΘΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΑΤΕ (ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΑΘΗ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΝ ΗΤΡΑΝ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕ ΚΑΛΟ ΤΕΛΟΣ? ΜΕ ΧΑΡΑ? ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ? ΚΑΙ ΠΡΟΣΜΟΝΗ ΜΕ ΜΙΑ ΚΡΥΦΗ ΕΛΠΙΔΑ? ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΘΑ ΤΟ ΕΒΑΖΕ ΝΤΕΡΤΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΣΚΑΓΕ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΣ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΡΥΦΤΗΚΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΙΣΘΑΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΗ ΜΟΝΗ ΑΛΙΘΗΝΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΧΑΣΕ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ ΚΑΙ ΛΥΓΙΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕ ΒΑΣΗ ΟΣΑ ΤΟΥ ΛΕΓΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟΙ) ΟΜΩΣ ΝΤΑΛΟΥΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ? ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΕΥΚΩ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΓΛΕΙΨΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΗΔΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΙΚΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ?????? ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΗΤΑΝ
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟΥ ΒΛΕΜΜΑ ΜΕ ΑΦΟΠΛΙΣΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΚΑΕΙ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ

 
At Πέμπτη, Ιουνίου 11, 2009 3:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΤΑΛΟΥΚΑ
ΕΝΑ ΣΟΒΙΝΙΣΤΙΚΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ
ΑΝ ΣΕ ΠΕΤΥΧΩ ΘΑ ΣΟΥ ΞΑΣΚΙΣΩ ΤΑ ΝΤΕΡΑ
ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΓΑΡΔΟΥΜΠΑΚΙΑ
ΣΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΠΟΥΣΤΗ
ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ

 
At Πέμπτη, Ιουνίου 11, 2009 3:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΤΑΛΟΥΚΑ
ΕΝΑ ΣΟΒΙΝΙΣΤΙΚΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ
ΑΝ ΣΕ ΠΕΤΥΧΩ ΘΑ ΣΟΥ ΞΑΣΚΙΣΩ ΤΑ ΝΤΕΡΑ
ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΓΑΡΔΟΥΜΠΑΚΙΑ
ΣΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΠΟΥΣΤΗ
ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ

 
At Τετάρτη, Δεκεμβρίου 02, 2009 8:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

καλησπερα εχω μια απορια μπορει καποιος/α να μου πει ποιο ειναι το νοημα του τραγουδιου ΣΤΗΝ κ του παυλου?

 
At Τετάρτη, Δεκεμβρίου 02, 2009 8:38:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εχει κυκλοφορησει το βιβλιο?

 
At Τρίτη, Αυγούστου 03, 2010 10:55:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

το οτι είναι μαλάκας είναι σίγουρο.

 
At Τρίτη, Μαρτίου 01, 2011 7:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

το κομματι στην κ ειναι για μια σχεση του που το ονομα της αρχιζε απο κ και το εγκατελειψε για να παντρευτει καποιον αλλον

 
At Τρίτη, Μαρτίου 01, 2011 7:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

οσο για το βιβλιο οι κομπογιανιτες παντα τατοια κανουν οχιες κολοβες

 
At Παρασκευή, Μαΐου 20, 2011 7:05:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν έχω διαβάσει ακόμα το βιβλίο αλλά ανυπομονώ. Δε ξέρω γιατί τα πήρατε άγρια με τον Νταλουκα. Προσωπικά χάρικα που επιτέλους ασχολήθηκε κάποιος με τον Σιδηρόπουλο και την Αναγνωστοπούλου και τους έγραψε βιβλίο. Ας χαλαρώσουμε, ένα αφιέρωμα είναι όλο κι όλο, για να μαθαίνουν και οι νέοι στο κάτω κάτω. Έτσι κι αλλιώς στο τέλος μένει μόνο η μουσική και σε αυτή την περίπτωση και οι στίχοι της Γιόλας, πράγματα που μιλούν από μόνα τους.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home